Spis spraw załatwianych w Urzędzie Gminy

 

 

 


Załączone pliki:
Referat Spraw Obywatelskich (referat_spraw_obywatelskich.doc - 45.568 KB)
Data publikacji: 2007-02-13 12:33:15 Redaktor: Maria Utnik
Opis: sposób załatwiania spraw w Referacie Spraw Obywatelskich
Referat Finansów i Budżetu (2007_PROCEDURA_ZASWIADCZENIA.doc - 31.232 KB)
Data publikacji: 2007-02-15 09:39:26 Redaktor: Małgorzata Grzesik
Opis: wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym z gospodarstwa
Referat Finansów i Budżetu (2007_Podatki_i_oplaty.doc - 26.624 KB)
Data publikacji: 2007-02-15 09:40:41 Redaktor: Małgorzata Grzesik
Opis: podatki i opłaty lokalne
Referat Finansów i Budżetu (2007_Podatki_i_oplaty_ULGI.doc - 35.84 KB)
Data publikacji: 2007-02-15 09:41:43 Redaktor: Małgorzata Grzesik
Opis: Podatki i opłaty - ulgi
podatek od środków transportowych (2007_Podatek_s_t_zgloszenie.doc - 37.888 KB)
Data publikacji: 2007-02-19 13:56:22 Redaktor: Małgorzata Grzesik
Opis: zgłoszenie obowiązku podatkowego
podatek od środków transportowych (2007_Podatek_ s_t_wygasniecie.doc - 31.744 KB)
Data publikacji: 2007-02-19 13:56:58 Redaktor: Małgorzata Grzesik
Opis: wygaśnięcie obowiązku podatkowego
wydawanie odpisów (usc_akty.pdf - 59.212 KB)
Data publikacji: 2013-05-17 09:32:54 Redaktor: Renata Borek
Opis: aktu stanu cywilnego (skróconego, zupełnego, wielojęzycznego)

Urząd Miasta i Gminy w Bogorii
ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria
tel. 015 867-40-86 fax. 015 867-42-81
bip.bogoria.pl