Adres: Gmina Bogoria, 28-210 Bogoria
Kontakt: tel. 015 867-40-86, fax. 015 867-42-81
E-mail: malec.urzad@bogoria.pl, Strona www:
Numer ID: 214
Data publikacji: 2014-10-08 11:20:09
Znak:RGiZP-700.101.2014 Bogoria, dnia 08.10.2014 r
Gmina Bogoria, woj. Świętokrzyskie, 28 – 210 Bogoria, ul. Opatowska 13
Tel. (015) 867-40-86 ; 867-40-15 fax. (015) 867-42-81
http://www.bogoria.swietokrzyskie.info/
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Bogoria: Ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne Gminy Bogoria.
Numer ogłoszenia: 333172 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bogoria , ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, faks 015 8674281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne Gminy Bogoria..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątkowe i komunikacyjne Gminy Bogoria.Przedmiot zamówienia został podzielony na części. W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: Zadanie I -część I zamówienia: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej -ogólnej plus rozszerzenia . Zadanie II -część II zamówienia: - ubezpieczenia komunikacyjne - OC, AC, NNW, ASS. Zadanie III - część III zamówienia: - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załączniku nr 3, 3a, 3b do SIWZ - Projekt umowy. Ubezpieczenia zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych ryzyk opisanych w SIWZ obejmują okres 36 miesięcy. W przypadku ubezpieczeń majątkowych - Część I Zamówienia- okres ubezpieczenia rozpocznie się 10.11.2014r: I okres ubezpieczenia: 10.11.2014 - 09.11.2015, II okres ubezpieczenia: 10.11.2015 - 09.11.2016, III okres ubezpieczenia: 10.11.2016 - 09.11.2017, W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych - Część II Zamówienia- okres ubezpieczenia rozpocznie się 10.11.2014r, pozostałe pojazdy zgodnie z okresem ubezpieczenia umieszczonym w tabeli nr 5, załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków- Część III Zamówienia- okres ubezpieczenia rozpocznie się 10.11.2014r. I okres ubezpieczenia: 10.11.2014 - 09.11.2015, II okres ubezpieczenia: 10.11.2015 - 09.11.2016, III okres ubezpieczenia: 10.11.2016 - 09.11.2017..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu OFERTA - załącznik nr 2 wraz z załącznikami - 1. Załącznik nr I do Formularza oferty - cena oferty -Zadanie nr I. 2. Załącznik nr II do Formularza oferty - stawki ubezpieczeń -Zadanie nr I. 3. Załącznik nr III do Formularza oferty - stawki za pojazdy -Zadanie nr II. 4. Załącznik nr IV do Formularza oferty- stawki za NNW -Zadanie nr III.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Projekt umowy został zamieszczony w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, - zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości - ilości pojazdów , w przypadku odnowienia SU - doubezpieczenia po szkodzie, - zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; - rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, - korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; - zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria pok. 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne Gminy Bogoria - Zadanie I..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej -ogólnej plus rozszerzenia ..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.41.10-0.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne Gminy Bogoria- Zadanie II..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne Gminy Bogoria - Zadanie III..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wójt Gminy Bogoria
UWAGA ! Bogoria, dnia 15.10.2014 r
Uraąd Gminy w Bogorii zamieszcza poniżej ogłoszenia o zmianie terminu składania ofert:
Numer ogłoszenia: 341312 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 333172 - 2014 data 08.10.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wójt Gminy Bogoria, ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, fax. 015 8674281.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
UWAGA !
Urząd Gminy w Bogorii zamieszcza poniżej pytania i odpowiedzi zadane przez Oferentów.
http://bip.bogoria.pl/pliki/2014_P_12_pytania_odpowiedzi.doc
UWAGA ! Sprostowanie dotyczące wykazu szkód komunikacyjnych:
szkoda |
wypłata |
data |
ryzyko |
rezerwa |
1. Kolizja dwóch pojazdów |
1 653,00 zł |
29.04.2013 |
OC |
0,00 zł |
2. Kolizja z innym przedmiotem |
1 625,00 zł |
29.08.2014 |
AC |
0,00 zł |
3. Szkoda AC |
659,00 zł |
2011 |
AC |
0,00 zł |
4. Szkoda AC |
14 426,00 zł |
2014 |
AC |
0,00 zł |
UWAGA ! Bogoria, dnia 17.10.2014 r
1. Doprecyzowanie dotyczące ubezpieczenia ASSISTANCE:
Potwierdzamy, że wskazany zakres Assistance dotyczy pojazdów w wieku do 12 lat: osobowych, ciężarowych i specjalnych, których dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 3,5 tony oraz pojazdów z „wykazu pojazdów” onr 5 i 10.
2. Doprecyzowanie dotyczące ubezpieczenia NNW OSP:
W załączniku nr IV Formularza ofertowego- Stawki za WWN-Zadanie III: Suma Ubezpieczenia NNW OSP dodatkowe wynosi 12 000 zł.
Załączone pliki |
2014_P_12_siwz (2014_P_12_siwz.pdf - 340.42 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-08 11:21:17 Redaktor: Barbara Malec | |
2014_P_12_zalacznik_1 (2014_P_12_zalacznik_1.pdf - 340.516 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-08 11:21:57 Redaktor: Barbara Malec | |
2014_P_12_wyk_szkod (2014_P_12_wyk_szkod.pdf - 36.254 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-08 11:22:55 Redaktor: Barbara Malec | |
2014_P_12_wyk_srod_trwale (2014_P_12_wyk_srodk_trwale.pdf - 47.511 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-08 11:23:50 Redaktor: Barbara Malec | |
2014_P_12_wyk_pojazd (2014_P_12_wyk_pojazd.pdf - 44.323 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-08 11:24:34 Redaktor: Barbara Malec | |
2014_P_12_wyk_sprzet_elektr (2014_P_12_wyk_sprzet_elektr.pdf - 51.973 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-08 11:25:07 Redaktor: Barbara Malec | |
2014_P_12_wyk_bud_budowle (2014_P_12_wyk_bud_budowle.pdf - 74.374 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-08 11:25:38 Redaktor: Barbara Malec | |
2014_P_12_pytania_odpowiedzi (2014_P_12_pytania_odpowiedzi.doc - 290.304 KB) | |
Data publikacji: 2014-10-15 08:53:32 Redaktor: Barbara Malec |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 2358 |
Wprowadził do systemu: Barbara Malec, data: 2014-10-08 11:20:09 Opublikował: Barbara Malec, data publikacji: 2014-10-08 11:28:39 |
Urząd Miasta i Gminy w Bogorii |