Archiwalna wersja strony: Referaty Urzędu Gminy

Urząd Miasta i Gminy w Bogorii - Referaty Urzędu Gminy
Data archiwizowania: 2009-03-02 14:19:44
Referaty Urzędu Gminy

1.       Referat Spraw Obywatelskich

a)        kierownik USC,

b)       do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych,

c)        do spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

 

2.       Referat Budżetu i Finansów           

a)        Skarbnik Gminy wykonujący równocześnie funkcję Kierownika Referatu,

b)       do spraw księgowości budżetowej i windykacji należności (wieloosobowe),

c)        do spraw podatków i opłat oraz księgowości podatkowej (wieloosobowe),

d)       windykacja należności podatkowej, kontrola podatków i wydawania zaświadczeń.

 

1.       Referat Inwestycji, Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego

a)       Kierownik Referatu, sprawy drogowe,                                                                               

b)      do spraw promocji i rozwoju Gminy,

c)       do spraw zamówień publicznych i przetargów,

d)      do spraw rolnictwa, ochrony środowiska, gospodarki leśnej i gospodarki gruntami,

e)      do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i komunalnej i działalności gospodarczej.

2.       Referat Organizacji i Kadr,

a)       Sekretarz Gminy wykonujący równocześnie funkcję kierownika referatu,

b)      do spraw organizacyjno - kadrowych,

c)       do spraw obsługi organów gminy,

d)      do spraw kancelarii,

e)      sprzątaczka,

f)         kierowca autobusu szkolnego, samochodu służbowego, konserwator (wieloosobowe)

 

3.       Samodzielne stanowisko do spraw obsługi prawnej (1/2 etatu)

4.        Samodzielne stanowisko do spraw kultury, Sportu, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa publicznego

 

 



Urząd Miasta i Gminy w Bogorii
ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria
tel. 15 867-40-86
bip.bogoria.pl