| Data archiwizowania: 2009-03-02 14:19:44 |
|---|
| Referaty Urzędu Gminy |
1. Referat Spraw Obywatelskich a) kierownik USC, b) do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych, c) do spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. 2. Referat Budżetu i Finansów a) Skarbnik Gminy wykonujący równocześnie funkcję Kierownika Referatu, b) do spraw księgowości budżetowej i windykacji należności (wieloosobowe), c) do spraw podatków i opłat oraz księgowości podatkowej (wieloosobowe), d) windykacja należności podatkowej, kontrola podatków i wydawania zaświadczeń. 1. Referat Inwestycji, Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego a) Kierownik Referatu, sprawy drogowe, b) do spraw promocji i rozwoju Gminy, c) do spraw zamówień publicznych i przetargów, d) do spraw rolnictwa, ochrony środowiska, gospodarki leśnej i gospodarki gruntami, e) do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i komunalnej i działalności gospodarczej. 2. Referat Organizacji i Kadr, a) Sekretarz Gminy wykonujący równocześnie funkcję kierownika referatu, b) do spraw organizacyjno - kadrowych, c) do spraw obsługi organów gminy, d) do spraw kancelarii, e) sprzątaczka, f) kierowca autobusu szkolnego, samochodu służbowego, konserwator (wieloosobowe) 3. Samodzielne stanowisko do spraw obsługi prawnej (1/2 etatu) 4. Samodzielne stanowisko do spraw kultury, Sportu, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa publicznego
|
Urząd Miasta i Gminy w Bogorii |