Wersja do druku

Zamawiający:

Przetargi

Adres:
Gmina Bogoria
28-210 Bogoria

Kontakt:
tel. 015 867-40-86, fax. 015 867-42-81
E-mail:malec.urzad@bogoria.pl
Strona www:

Numer ID: 215

Data publikacji:
2014-10-09 10:19:46

Przedmiot: Wyposażenie Gminnej Biblioteki Publicznej w Bogorii - II etap.

Treść przetargu:

Bogoria, dnia 09.10.2014 r

Gminny Ośrodek Kultury w Bogorii

28-210 Bogoria, ul. Spacerowa 3

tel. 015-867-41-65, tel./fax 015-867-42-81

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

Bogoria: Wyposażenie Gminnej Biblioteki Publicznej w Bogorii - II etap.
Numer ogłoszenia: 334790 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Spacerowa 3, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 867 41 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Gminnej Biblioteki Publicznej w Bogorii - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie biblioteki Publicznej w Bogorii Obejmujący zakres - Biurko komputerowe - szt, 2 fotele biurowe - 2 szt, tablice magnetyczne - 3 szt, rolety - 4 komplety, komputer stacjonarny z oprogramowaniem systemowym zestaw -komputer, monitor, mysz, klawiatura, głośniki - 2 szt -zestawy, laptop z oprogramowaniem systemowym - 1 szt, oprogramowanie biurowe - 3 szt, oprogramowanie biblioteczne MAK+ - 1 szt, oprogramowanie antywirusowe - 3 szt, wykładzina dywanowa - 40 m2, wózki biblioteczne - 2 szt, siedziska tapicerskie - 6 szt, gry edukacyjne - 10 szt, zabawki edukacyjne - 10 szt, czytnik laserowy - 1 szt, urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt, tablice informacyjne - szt 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Kosztorys ofertowy uproszczony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, pok 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, pok 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury

                   w Bogorii

 

UWAGA !                                                      Bogoria, dnia 14.10.2014 r.

 

Gminny Ośrodek Kultury w Bogorii na zapytania jednego z Oferentów udziela odpowiedzi poniżej.

 

Pytanie 1.

Pozycja Nr 3. Rolety

Prosimy o podanie wymiarów okien do rolet dzień/noc oraz rolet materiałowych. Wymiary są niezbędne do prawidłowej wyceny pozycji.

 

Odpowiedź Ad. 1

1 komplet -  Rolety dzień/noc

Okno: 130 CM wysokość - szerokość  95 cm   - 2 kwatery

Drzwi: 160 cm wysokość -  80 cm szerokość

Okienko nad drzwiami: 40 cm wysokość – 80 cm szerokość

2 komplet – rolety dzień/noc

Okno: 170 cm wysokość  - 110 cm szerokość  -2 kwatery

Rolety materiałowe

1 komplet

Okno: 145 cm wysokość  - 80 cm szerokość  - 3 kwatery

Część nieotwieralna okna: 100 cm wysokość  -140 cm szerokość  - 2 elementy

2komplet

Okno: 170 cm wysokość  - 95 cm szerokość  - 2 kwatery

 

Pytanie 2

Pozycja Nr 7. Zestaw komputerowy

- Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania zestaw komputerowy z zasilaczem ATX 180W, który pobiera mniejszą ilość prądu?

- Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania zestaw komputerowy wyposażony w dwie karty graficzne?

 

Odpowiedź Ad. 2

Zamawiający dopuszcza zestaw komputerowy z zasilaczem ATX 180W.

Zamawiający dopuszcza dwie karty graficzne.

 

Pytanie 3

Pozycja Nr 16. Oprogramowanie biblioteczne MAK+

Prosimy o doprecyzowanie następujących kwestii:

- Oprogramowanie jest sprzedawane na zasadach miesięcznego abonamentu. Na jaki okres (ile miesięcy) Wykonawca ma opłacić abonament ?

- Opłata miesięczna jest uzależniona od wielkości zbiorów biblioteki. Prosimy o podanie wielkości księgozbioru.

- Opłata miesięczna jest uzależniona od ilości stanowisk komputerowych. Prosimy o informację na ilu komputerach będzie zainstalowane oprogramowanie.

 

Odpowiedź Ad. 3

Księgozbiór biblioteki to 35 000 książek.

Abonament na okres 3 lat.

Oprogramowanie na 3 stanowiska komputerowe.

 

 

Załączone pliki
2014_P_1a_siwz.doc2014_P_1a_siwz (2014_P_1a_siwz.doc - 628.224 KB)
Data publikacji: 2014-10-09 10:20:36 Redaktor: Barbara Malec
2014_P_1a_opis.docx2014_P_1a_opis (2014_P_1a_opis.docx - 2161.842 KB)
Data publikacji: 2014-10-09 10:21:30 Redaktor: Barbara Malec

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1924
Wprowadził do systemu: Barbara Malec, data: 2014-10-09 10:19:46
Opublikował: Barbara Malec, data publikacji: 2014-10-09 10:22:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu