Wersja do druku

Zamawiający:

Przetargi

Adres:
Gmina Bogoria
28-210 Bogoria

Kontakt:
tel. 015 867-40-86, fax. 015 867-42-81
E-mail:malec.urzad@bogoria.pl
Strona www:

Numer ID: 217

Data publikacji:
2014-12-02 12:58:32

Przedmiot: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu.

Treść przetargu:

Znak:RGiZP-700.112.2014                                                  Bogoria, dnia 02.12.2014 r

Gmina Bogoria, woj. Świętokrzyskie, 28 – 210 Bogoria, ul. Opatowska 13

Tel. (015) 867-40-86 ;    867-40-15        fax. (015) 867-42-81

        http://www.bogoria.swietokrzyskie.info/

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu.
Numer ogłoszenia: 394944 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bogoria , ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, faks 015 8674281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@bogoria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usługi bankowej polegającej na - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu, na następujących warunkach: - Kwota kredytu - 2.000.000 PLN - słownie: dwa miliony złotych PLN - Okres wykorzystania kredytu: od następnego dnia po podpisaniu umowy do 31.12.2014 r. - Udostępnienie kredytu: na podstawie każdorazowej dyspozycji Gminy Bogoria. - Karencja w spłacie kredytu: 31.01.2017 r. - Spłata kredytu według następującego harmonogramu: 2015 r. - - 2016 r. - - 31.01.2017 r. - 15.000 PLN, 31.01.2018 r. - 15.000 PLN, 31.01.2019 r. - 25.000 PLN, 31.05.2020 r. - 50.000 PLN, 31.10.2020 r. - 50.000 PLN, 31.01.2021 r. - 100.000 PLN, 30.04.2021 r. - 100.000 PLN, 31.07.2021 r. - 100.000 PLN, 31.10.2021 r. - 150.000 PLN, 31.01.2022 r. - 100.000 PLN, 30.04.2022 r. - 150.000 PLN, 31.07.2022 r. - 150.000 PLN, 31.10.2022 r. - 100.000 PLN, 31.01.2023 r. - 95.000 PLN, 31.03.2023 r. - 200.000 PLN, 31.05.2023 r. - 200.000 PLN, 31.07.2023 r - 200.000 PLN, 31.10.2023 r. - 200.000 PLN, - Spłata odsetek: w ratach kwartalnych poczynając od ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał, w którym zostanie uruchomiony kredyt. - Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. - Zamawiający ma prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. - Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat i prowizji innych niż oprocentowanie kredytu. - Prawo do naliczania odsetek liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy, bez prowizji rekompensacyjnej, w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu. - Prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz do zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej gminy. - Prawo do przewalutowania kredytu bez dodatkowych opłat w przypadku wejścia Polski do strefy euro. - Umowa nie będzie zawierała obowiązku złożenia przez Skarbnika kontrasygnaty na wekslu in blanco..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2023.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zamawiający wymaga posiadania: - Uprawnień, określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe Dz.U. z 2012 r poz. 1376 z późn. zmianami. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia , nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia , nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        - Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia , nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        - Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia , nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie w sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia , nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, Kalkulację kosztów obsługi kredytu zgodnie ze wskazaniami określonymi w pkt. 18 SIWZ , 6. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13 , 28-210 Bogoria, pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13 , 28-210 Bogoria, pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy Bogoria

 

UWAGA !        Bogoria, dnia 05.12.2014 r.

 

W odpowiedzi na zapytania, Urząd Gminy w Bogorii udziela poniżej odpowiedzi.

 

Pyt. 1.

Prosimy o udzielenie następujących informacji. 

- Informacja o zobowiązaniach z tytułu zaciągnięcia kredytów i pożyczek z podziałem na nazwę instytucji finansującej, rodzaj zobowiązania, kwota i waluta kredytu, aktualne zadłużenie, okres kredytowania, zabezpieczenie.

Odp. Ad. 1. Tabela w załączeniu.

Pyt. 2.

Czy Gmina udzieliła poręczenia, gwarancji, jeżeli tak to komu i w jakich kwotach?

Odp. Ad. 2. NIE

Pyt. 3.

Czy Gmina posiada zaległości wobec ZUS i US ?

Odp. Ad. 3. NIE

Pyt. 4.

Czy Gmina posiada udziały lub akcje w innych podmiotach, jeśli tak to w jakich podmiotach i ile udziałów ?

Odp. Ad. 4. Akcje- 100 sztuk –Sandomierski Rynek Ogrodniczy.

 

http://bip.bogoria.pl/pliki/2014_P_14_tabela_zobow.jpg

http://bip.bogoria.pl/pliki/2014_P_14_nip.jpg

http://bip.bogoria.pl/pliki/2014_P_14_regon.jpg

 

UWAGA !.       Bogoria, dnia 05.12.2014 r.

 

W odpowiedzi na zapytania, Urząd Gminy w Bogorii udziela poniżej odpowiedzi.

 

Pyt. 1.

W związku z treścią pkt 18.2 SIWZ przedmiotowego zamówienia, prosimy o wyjaśnienie z jakiego dnia należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na oraz w jakim dniu założyć uruchomienie kredytu na potrzeby wyliczenia ceny ofertowej.

Odp. Ad. 1.

   - Do obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć WIBOR 1M liczony jako średnia arytmetyczna z miesiąca listopada 2014 roku.

   -  Należy założyć uruchomienie kredytu na potrzeby wyliczenia ceny ofertowej na dzień 18.12.2014 r.

 

Załączone pliki
2014_P_14_siwz.pdf2014_P_14_siwz (2014_P_14_siwz.pdf - 289.091 KB)
Data publikacji: 2014-12-02 12:59:18 Redaktor: Barbara Malec
2014_P_14_opinia_1str.jpg2014_P_14_opinia_str1 (2014_P_14_opinia_1str.jpg - 874.676 KB)
Data publikacji: 2014-12-02 13:00:05 Redaktor: Barbara Malec
2014_P_14_opinia_2str.jpg2014_P_14_opinia_str2 (2014_P_14_opinia_2str.jpg - 1022.377 KB)
Data publikacji: 2014-12-02 13:00:41 Redaktor: Barbara Malec
2014_P_14_tabela_zobow.jpg2014_P_14_tabela_zobow (2014_P_14_tabela_zobow.jpg - 507.518 KB)
Data publikacji: 2014-12-05 09:03:25 Redaktor: Barbara Malec
2014_P_14_nip.jpg2014_P_14_nip (2014_P_14_nip.jpg - 583.59 KB)
Data publikacji: 2014-12-05 09:04:09 Redaktor: Barbara Malec
2014_P_14_regon.jpg2014_P_14_regon (2014_P_14_regon.jpg - 872.165 KB)
Data publikacji: 2014-12-05 09:04:48 Redaktor: Barbara Malec

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2008
Wprowadził do systemu: Barbara Malec, data: 2014-12-02 12:58:32
Opublikował: Barbara Malec, data publikacji: 2014-12-02 13:02:09
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu