Wersja do druku

Zamawiający:

Przetargi

Adres:
Gmina Bogoria
28-210 Bogoria

Kontakt:
tel. 015 867-40-86, fax. 015 867-42-81
E-mail:malec.urzad@bogoria.pl
Strona www:

Numer ID: 219

Data publikacji:
2015-03-17 10:25:06

Przedmiot: Przebudowa drogi gminnej nr 312017T Pełczyce Górne – Pełczyce od km 1+400
do km 1+700 i od km 2+100 do km 2+700.
Przebudowa drogi gminnej nr 312009T Grzybów – Placha od km 0+950 do km 1+510.

Treść przetargu:

Znak:RGiZP-7041.11.2015                                                  Bogoria, dnia 17.03.2015 r

Gmina Bogoria, woj. Świętokrzyskie, 28 – 210 Bogoria, ul. Opatowska 13

Tel. (015) 867-40-86 ;    867-40-15        fax. (015) 867-42-81

        http://www.bogoria.swietokrzyskie.info/

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

Przebudowa drogi gminnej nr 312017T Pełczyce Górne - Pełczyce od km 1+400 do km 1+700 i od km 2+100 do km 2+700. Przebudowa drogi gminnej nr 312009T Grzybów - Placha od km 0+950 do km 1+510.
Numer ogłoszenia: 58264 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bogoria , ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, faks 015 8674281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@bogoria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 312017T Pełczyce Górne - Pełczyce od km 1+400 do km 1+700 i od km 2+100 do km 2+700. Przebudowa drogi gminnej nr 312009T Grzybów - Placha od km 0+950 do km 1+510..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Przebudowa drogi gminnej Pełczyce Górne - Pełczyce obejmująca: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,90 km. Rozebranie konstrukcji jezdni z materiałów kamiennych i bitumicznych - 50 m3. Wykonanie wykopów mechanicznie z transportem na odkład w gr. Kat. I-V - 373,50 m3. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. w-wy 15 cm - 30 m3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. w-wy 25 cm - 150 m3. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego KR1 - warstwa wiążąca gr. w-wy 3 cm - 3995,00 m2. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego KR1 - warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - 3950,00 m2. Ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 60 cm pod korona drogi - 15 m. Wykonanie ścianek czołowych do przepustów średnicy 60 cm pod korona drogi - 4 szt. Umocnienie skarp płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8 cm. - 180 m2. Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym wraz z podwójnym skropieniem emulsją bitumiczną - 900 m2. Przebudowa drogi gminnej Grzybów - Placha obejmująca: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,56 km. Rozebranie przepustów z rur betonowych - 5,00 m. Rozebranie ścianek czołowych przepustów - 2 szt. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego KR1 - warstwa wiążąca gr w-wy 4 cm - 1708 m2. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego KR1 - warstwa ścieralna gr w-wy 4 cm - 1680 m2. Ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 50 cm pod korona drogi - 5 m. Wykonanie ścianek czołowych do przepustów średnicy 50 cm pod korona drogi - 2 szt. Uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych materiałem kamiennym wraz z podwójnym skropieniem emulsją bitumiczną - 560 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania, obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót), stanowiące załączniki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 8.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej: - co najmniej 1 roboty budowlanej, obejmującej wykonanie odbudowy, budowy lub przebudowy dróg o wartości tych prac nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dysponowania: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z przynależnościami do właściwej izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy złożą określone w SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy uproszczony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy Bogoria

Załączone pliki
2015_P_2_siwz.pdf2015_P_2_siwz (2015_P_2_siwz.pdf - 350.059 KB)
Data publikacji: 2015-03-17 10:26:23 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_2_umowa.pdf2015_P_2_umowa (2015_P_2_umowa.pdf - 174.27 KB)
Data publikacji: 2015-03-17 10:28:29 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_2_spec_techn.pdf2015_P_2_spec_techn (2015_P_2_spec_techn.pdf - 721.403 KB)
Data publikacji: 2015-03-17 10:31:20 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_2_przedm_Pelczyce.pdf2015_P_2_przedm_Pelczyce (2015_P_2_przedm_Pelczyce.pdf - 98.927 KB)
Data publikacji: 2015-03-17 10:32:10 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_2_przedm_Grzybow.pdf2015_P_2_przedm_Grzybow (2015_P_2_przedm_Grzybow.pdf - 95.926 KB)
Data publikacji: 2015-03-17 10:32:57 Redaktor: Barbara Malec

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2097
Wprowadził do systemu: Barbara Malec, data: 2015-03-17 10:25:06
Opublikował: Barbara Malec, data publikacji: 2015-03-17 10:35:53
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu