Wersja do druku

Zamawiający:

Przetargi

Adres:
Gmina Bogoria
28-210 Bogoria

Kontakt:
tel. 015 867-40-86, fax. 015 867-42-81
E-mail:malec.urzad@bogoria.pl
Strona www:

Numer ID: 224

Data publikacji:
2015-09-25 10:27:44

Przedmiot: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Bogoria oraz jednostek organizacyjnych.

Treść przetargu:

Znak:RGiZP.7041.89.2015                                                  Bogoria, dnia 25.09.2015 r

Gmina Bogoria, woj. Świętokrzyskie, 28 – 210 Bogoria, ul. Opatowska 13

Tel. (015) 867-40-86 ;    867-40-15        fax. (015) 867-42-81

        http://www.bogoria.swietokrzyskie.info/

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Bogoria oraz jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 251930 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bogoria , ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, faks 015 8674281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@bogoria.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Bogoria oraz jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Bogoria oraz jednostek organizacyjnych. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia10.04.1997 r. Prawo energetyczne tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.,zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny Dz.U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1. Wykaz i charakterystyka obiektów w Gminie Bogoria - Załącznik nr 8 do SIWZ 2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2017 w obiektach Zamawiającego wynosi 2.264.866 kWh - załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-3, 65.31.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wymaga się złożenia 1.koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Oświadczenie wykonawcy, że ma zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej zał nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą -spełnia-nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą -spełnia-nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą -spełnia-nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą -spełnia-nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Na potwierdzenie sytuacji ekonomiczno finansowej - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą -spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, formularz cenowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega zmiany treści umowy w odniesieniu do zakresu przedmiotu zamówienia, tj. zmiany prognozowanej wielkości zużycia energii elektrycznej, wynikającej m.in. ze zmiany zmniejszenia lub zwiększenia ilości miejsc dostarczania energii elektrycznej przyłączy, punktów poboru, dostaw i przesyłu energii do innych obiektów niewskazanych w Załączniku do umowy lub w sytuacji zwiększenia dostaw wraz z przesyłem energii do obiektu w związku z dokonaną rozbudową, przebudową obiektu itd. Zwiększenie ilości miejsc dostarczenia energii elektrycznej jest możliwe w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy Bogoria

 

UWAGA - SPROSTOWANIE  !                                   Bogoria, dnia 01.10.2015 r

            Zał. nr 7

Załącznik nr 7 do SIWZ brzmi:

 

OŚWIADCZENIE

o posiadaniu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającej świadczenie

usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego

Nazwa wykonawcy

...................................................................................................................................

Adres wykonawcy

...................................................................................................................................

Miejscowość .......................................................... Data

............................................

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii

elektrycznej dla Gminy Bogoria oraz jednostek organizacyjnych.

Świadom odpowiedzialności za składanie fałszywych informacji niniejszym oświadczam, że

……………………. posiada umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego

tj. PGE Dystrybucja S.A. umożliwiającą świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej

do obiektów Zamawiającego.

 

 

.................................................

(data i podpis uprawnionego przedstawiciela

wykonawcy, pieczątka wykonawcy)

A powinno być:

Zał. nr 7

OŚWIADCZENIE

o posiadaniu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającej świadczenie

usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego

Nazwa wykonawcy

...................................................................................................................................

Adres wykonawcy

...................................................................................................................................

Miejscowość .......................................................... Data

............................................

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii

elektrycznej dla Gminy Bogoria oraz jednostek organizacyjnych.

Świadom odpowiedzialności za składanie fałszywych informacji niniejszym oświadczam, że

posiada umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiającą świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego.

 

 

.................................................

(data i podpis uprawnionego przedstawiciela

wykonawcy, pieczątka wykonawcy)

 

UWAGA !                                                                             05.10.2015 r.

Urząd Gminy w Bogorii informuje, że termin składania ofert przedłużony został na dzień 08.10.2015 roku.

Numer ogłoszenia: 261910 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 251930 - 2015 data 25.09.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Bogoria, ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, fax. 015 8674281.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria pok. 14..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria pok. 14.

 

http://bip.bogoria.pl/pliki/2015_P_7_zal_8_obiekty_nowy.doc

http://bip.bogoria.pl/pliki/2015_P_7_zapytania_odpowiedzi.docx

http://bip.bogoria.pl/pliki/2015_P_7_Zal_1_3_4_5_oferta.doc

http://bip.bogoria.pl/pliki/2015_P_7_zal_2_oferta_cenowa_G11.doc

 

Załączone pliki
2015_P_7_siwz.pdf2015_P_7_siwz (2015_P_7_siwz.pdf - 175.037 KB)
Data publikacji: 2015-09-25 10:28:46 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_Zal_1_3_4_5_oferta.pdf2015_P_7_Zal_1_3_4_5_oferta (2015_P_7_Zal_1_3_4_5_oferta.pdf - 134.886 KB)
Data publikacji: 2015-09-25 10:32:52 Redaktor: Barbara Malec
2015_p_7_zal_8_obiekty.pdf2015_P_7_Zal_8_obiekty (2015_p_7_zal_8_obiekty.pdf - 148.57 KB)
Data publikacji: 2015-09-25 10:33:57 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_zal_2_oferta_cenowa_G11.pdf2015_P_7_Zal_2_oferta_cenowa_G11 (2015_P_7_zal_2_oferta_cenowa_G11.pdf - 48.255 KB)
Data publikacji: 2015-09-25 10:35:48 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_zal_6_7_do_siwz.pdf2015_P_7_Zal_6_7_do_siwz (2015_P_7_zal_6_7_do_siwz.pdf - 94.176 KB)
Data publikacji: 2015-09-25 10:36:45 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_zal_9.pdf2015_P_7_Zal_9 (2015_P_7_zal_9.pdf - 38.527 KB)
Data publikacji: 2015-09-25 10:37:35 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_zapytania_odpowiedzi.docx2015_P_7_zapyt_odpowiedzi (2015_P_7_zapytania_odpowiedzi.docx - 17.55 KB)
Data publikacji: 2015-10-05 14:17:57 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_zal_8_obiekty_nowy.doc2015_P_7_zal_8_obiekty_nowy (2015_P_7_zal_8_obiekty_nowy.doc - 499.2 KB)
Data publikacji: 2015-10-05 14:19:45 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_zal_2_oferta_cenowa_G11.doc2015_P_7_zal_2_oferta_cenowa_G11 (2015_P_7_zal_2_oferta_cenowa_G11.doc - 40.448 KB)
Data publikacji: 2015-10-05 14:56:34 Redaktor: Barbara Malec
2015_P_7_Zal_1_3_4_5_oferta.doc2015_P_7_Zal_1_3_4_5_oferta (2015_P_7_Zal_1_3_4_5_oferta.doc - 54.272 KB)
Data publikacji: 2015-10-05 14:57:52 Redaktor: Barbara Malec

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1890
Wprowadził do systemu: Barbara Malec, data: 2015-09-25 10:27:44
Opublikował: Barbara Malec, data publikacji: 2015-09-25 10:39:28
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu