Zamawiający:
Gmina Bogoria
Adres:
ul. Opatowska 13
28-210 Bogoria
Kontakt:
tel. 015 867-40-86, fax. 015 867-42-81
E-mail:urzad@bogoria.pl
Strona www: www.bip.bogoria.pl
Numer ID: 294
Data publikacji:
2020-03-31 11:40:56
Przedmiot:
Gmina Bogoria: Kompleksowa termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Bogoria OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Treść przetargu:
Znak: IR.271.4.2020
Bogoria, dnia 31.03.2020 r.
Gmina Bogoria, woj. Świętokrzyskie, 28 – 210 Bogoria, ul. Opatowska 13
Tel. (15) 867-40-86; 867-41-72 fax. (15) 867-42-81
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
Ogłoszenie nr 527175-N-2020 z dnia 2020-03-31 r.
Gmina Bogoria: Kompleksowa termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Bogoria OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http//www.bip.bogoria.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http//www.bip.bogoria.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http//www.bip.bogoria.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
Gmina Bogoria, ul. Opatowska 13, 28 – 210 Bogoria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Bogoria
Numer referencyjny: IR.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj’’, zadania inwestycyjnego pn. ,,Kompleksowa termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Bogoria” 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 3 dni robocze po podpisaniu umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska. Pierwszy etap jaki powinien wykazać Wykonawca w harmonogramie to wykonanie 12 dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla budynków które podlegają termomodernizacji.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
45100000-8 |
45220000-5 |
45111200-0 |
45261000-4 |
45262120-8 |
45262520-2 |
45321000-3 |
45331100-7 |
45410000-4 |
45421000-4 |
45442100-8 |
45450000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-04-30
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bogoria, ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria reprezentowana przez Wójta Gminy Bogoria Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bogoria, ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria jest Pan Sylwester Cieśla kontakt ul. Kościuszki 11/110, 25-310 Kielce, która jest dostępna pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn., Kompleksowa termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Bogoria” Znak sprawy: RGiZP.271.4.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych. b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum 600 000,00zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.0.1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220) b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.0.1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220) . c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.0.1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220) d) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.0.1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220) e) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.0.1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220). f) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.0.1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220) g) wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o wartość nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych brutto lub jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót termomodernizacyjnych która swoim zakresem obejmowała m.in wymianę okien, docieplenie ścian oraz wymianę centralnego ogrzewania o wartość nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty ( zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr. 5 do SIWZ) e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) f) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) g) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych. h) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 44 000,00 zł (słownie:czterdzieści cztery tysiące złotych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Gwarancja | 40,00 |
Cena | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty : a) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT; b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca; 3. Odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 4. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a dotyczących w szczególności zakresu rzeczowego robót, terminu ich wykonania, należnego wynagrodzenia umownego, sposobu wykonywania i odbioru robót, gdy są one następstwem niemożliwej do przewidzenia: 1) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wynikające z dokumentacji technicznej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót albo ze względu na zmiany przepisów prawa lub zmiany w dokumentacji technicznej narzucone lub wprowadzone przez uprawnione organy administracji publicznej, 2) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, 3) konieczności zmiany materiałów, urządzeń, instalacji wskazanych w dokumentacji technicznej, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku, 4) przyjętej w dokumentacji technicznej technologii lub sposobu wykonania robót, gdy roboty nie mogą być realizowane, w szczególności ze względu na nie zinwentaryzowane istniejące uzbrojenie podziemne lub inne nieprzewidziane w dokumentacji technicznej projektowej przeszkody, 5) wystąpienia uzasadnionej konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót; 6) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego; 7) wstrzymania wykonywania robót przez uprawnione organy lub zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności takich jak: a) znaleziska archeologiczne, skutkujące wstrzymaniem robót lub koniecznością wykonania robót dodatkowych, nie ujętych w przedmiocie zamówienia; b) znaleziska z czasów wojen: uzbrojenie, niewypały, niewybuchy, pojedyncze lub masowe groby; c) wystąpienie w trakcie realizacji umowy niezainwentaryzowanego istniejącego uzbrojenia podziemnego, kolizji technicznych; d) warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie lub prawidłowe wykonywanie robót, zgodnie z konieczną do przestrzegania technologią lub sposobem ich wykonywania; e) konieczność wykonania badań archeologicznych 8) wystąpienia siły wyższej. 5. Zakres zmian postanowień umowy, wywołanych przyczynami, o których mowa w ust. 4, powinien być odpowiedni do wywołującej je przyczyny, pod względem rzeczowym, czasowym i finansowym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-27, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wójt Gminy Bogoria
ODPOWIEDZI NA PYTANIA OFERENTÓW - 16.04.2020 r.
Wójt Gminy Bogoria
ODPOWIEDZI NA PYTANIA OFERENTÓW - 17.04.2020 r.
Wójt Gminy Bogoria
ODPOWIEDZI NA PYTANIA OFERENTÓW - 17.04.2020 r.
Wójt Gminy Bogoria
ODPOWIEDZI NA PYTANIA OFERENTÓW - 20.04.2020 r.
Wójt Gminy Bogoria
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - 27.04.2020 r.
Wójt Gminy Bogoria
Załączone pliki |
![]() | SIWZ termomodernizacja (SIWZ_31_03_2020.pdf - 1488.913 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:06:28 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: SIWZ termomodernizacja | |
![]() | Przedmiot zamówienia termomodernizacja (przedmiot_zamowienia_termomodernizacja.pdf - 369.215 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:07:14 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Przedmiot zamówienia termomodernizacja | |
![]() | PFU termomodernizacja (PFU_Bogoria_ termomodernizacja_budynkow_gminnych_aktualizacja.pdf - 913.781 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:08:28 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: PFU termomodernizacja | |
![]() | Audyt oświetlenia wbudowanego OSP Domaradzice 24 (Domaradzice_Audyt_Oswietlenia_Wbudowanego.pdf - 689.767 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:10:24 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt oświetlenia wbudowanego OSP Domaradzice 24 | |
![]() | Audyt energetyczny OSP Domaradzice 24 (Domaradzice_Audyt_energetyczny.pdf - 1253.489 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:11:34 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny OSP Domaradzice 24 | |
![]() | Audyt energetyczny SCO Bogoria ul. Rynek 14 (SCO_Audyt_energetyczny_10_05_2018.pdf - 1203.436 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:13:09 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny SCO Bogoria - ul. Rynek 14 | |
![]() | Audyt oświetlenia wbudowanego SCO Bogoria ul. Rynek 14 (SCO_Audyt_Oswietlenia_Wbudowanego.pdf - 633.634 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:14:11 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt oświetlenia wbudowanego SCO Bogoria - ul. Rynek 14 | |
![]() | Audyt PV ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 1-3 (Audyt_PV_ZPO_w_Bogorii_Szkola_Podstawowa_kl_1_3.xls - 140.8 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:15:54 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt PV ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 1-3 | |
![]() | Audyt oświetlenia ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 1-3 (Audyt_oswietlenia_ZPO_w_Bogorii_Szkola_Podstawowa_kl_1_3.xlsx - 49.969 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:17:12 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt oświetlenia ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 1-3 | |
![]() | Audyt energetyczny ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 1-3 (AUDYT_ENERGETYCZNY_ZPO_w_Bogorii_Szkola_Podstawowa_kl_1_3.pdf - 918.894 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:18:39 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 1-3 | |
![]() | Audyt energetyczny Przedszkole Bogoria LO Bogoria (Bogoria_Przedszkole_LO_audyt_energetyczny.pdf - 1209.358 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:20:10 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny Przedszkole Bogoria LO Bogoria | |
![]() | Audyt oświetlenia Przedszkole Bogoria LO Bogoria (Audyt_oswietlenia_Bogoria_Przedszkole.xlsx - 50.007 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:21:46 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt oświetlenia Przedszkole Bogoria LO Bogoria | |
![]() | Audyt energetyczny OSP Miłoszowice 3 (Miloszowice_Audyt_energetyczny.pdf - 1457.928 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:23:31 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny OSP Miłoszowice 3 | |
![]() | Audyt oświetlenia wbudowanego OSP Miłoszowice 3 (Miloszowice_Audyt_Oswietlenia_Wbudowanego.pdf - 594.111 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:24:19 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt oświetlenia wbudowanego OSP Miłoszowice 3 | |
![]() | Audyt energetyczny ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 4-8 (AUDYT_ENERGETYCZNY_27_01_2020_ZPO_w_Bogorii_Szkola_Podstawowa_kl_4_8.pdf - 960.525 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:25:26 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 4-8 | |
![]() | Audyt oświetlenia ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 4-8 (Audyt_oswietlenia_Bogoria_ZPO_w_Bogorii_Szkola_Podstawowa_kl_4_8.xlsx - 50.379 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:26:49 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt oświetlenia ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 4-8 | |
![]() | Audyt PV ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 4-8 (Audyt_PV_ZPO_w_Bogorii_Szkola_Podstawowa_kl_4_8.xls - 140.8 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:27:42 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt PV ZPO Bogoria Szkoła Podstawowa kl. 4-8 | |
![]() | Audyt energetyczny Szkoła Podstawowa Szczeglice 48 (Szczeglice_48.pdf - 2871.323 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:29:01 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny Szkoła Podstawowa Szczeglice 48 | |
![]() | Audyt energetyczny Szkoła Podstawowa Niedźwiedź 24 (Niedzwiedz_24.pdf - 2461.651 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:30:03 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny Szkoła Podstawowa Niedźwiedź 24 | |
![]() | Audyt energetyczny Przedszkole Kiełczyna 11 (Kielczyna_11.pdf - 2385.582 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:30:48 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny Przedszkole Kiełczyna 11 | |
![]() | Audyt energetyczny OSP Niedźwiedź 23 (Niedzwiedz_23.pdf - 2316.493 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:32:06 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny OSP Niedźwiedź 23 | |
![]() | Audyt energetyczny OSP Przyborowice 31 (Przyborowice_31.pdf - 2319.837 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:33:22 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny OSP Przyborowice 31 | |
![]() | Audyt energetyczny OSP Zimnowoda 15 (Zimnowoda_15.pdf - 2316.396 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:34:20 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Audyt energetyczny OSP Zimnowoda 15 | |
![]() | Mapy zasadnicze (Mapy_zasadnicze.pdf - 6385.831 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:35:21 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Mapy zasadnicze | |
![]() | Niedźwiedź - 203/1, 265/1, 266/4 (Niedzwiedz_203_1_265_1_266_4.pdf - 4632.47 KB) |
Data publikacji: 2020-03-31 12:36:30 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Niedźwiedź - 203/1, 265/1, 266/4 | |
![]() | Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria- 16.04.2020 r. (odpowiedz_16_04_2020.pdf - 413.898 KB) |
Data publikacji: 2020-04-16 10:35:21 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria- 16.04.2020 r. | |
![]() | Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria - 17.04.2020 r. (odpowiedz_17_04_2020.pdf - 410.531 KB) |
Data publikacji: 2020-04-17 11:38:46 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria - 17.04.2020 r. | |
![]() | Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria - 17.04.2020 r.(II) (odpowiedz_17_04_2020_2.pdf - 398.99 KB) |
Data publikacji: 2020-04-17 12:17:52 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria - 17.04.2020 r.(II) | |
![]() | Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria - 20.04.2020 r. (odpowiedz_20_04_2020.pdf - 401.129 KB) |
Data publikacji: 2020-04-20 14:10:49 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg termomodernizacja Bogoria - 20.04.2020 r. | |
![]() | Informacja z otwarcia ofert - termomodernizacja - 27.04.2020 r. (Informacja_z_otwarcia_27_04_2020.pdf - 169.893 KB) |
Data publikacji: 2020-04-27 14:22:40 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Informacja z otwarcia ofert - termomodernizacja - 27.04.2020 r. |
Opublikował: Mateusz Zybała, data publikacji: 2020-03-31 12:37:10
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu