Zamawiający:
Ochotnicza Straż Pożarna w Miłoszowicach
Adres:
Miłoszowice 3
28-210 Bogoria
Kontakt:
tel. 513-177-246, fax. 015 867-42-81
E-mail:chlodnicka.urzad@bogoria.pl
Strona www: http://bip.bogoria.pl
Numer ID: 299
Data publikacji:
2020-07-06 15:30:03
Przedmiot:
Ochotnicza Straż Pożarna w Miłoszowicach: „Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Miłoszowicach”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Treść przetargu:
Znak: OSP.M.P.1.2020
Miłoszowice, dnia 06.07.2020 r.
Ochotnicza Straż Pożarna w Miłoszowicach
Tel. (015) 867-40-86 ; 867-40-15 fax. (015) 867-42-81
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
Ogłoszenie nr 558676-N-2020 z dnia 2020-07-06 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bogoria.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Ochotnicza Straż Pożarna
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://bip.bogoria.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.bogoria.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
Urząd Gminy w Bogorii, ul. Opatowska 13, 28 - 210 Bogoria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Miłoszowicach”
Numer referencyjny: OSP.M.P.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110, z późn. zm.), 2. Spełnia wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r, Nr 143, poz. 1002, z późn. zm.), 3. Spełnia wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019 r. Poz. 594) 4. Spełnia przepisy Polskiej Normy PN-EN1846-1 oraz PN-EN1846-2. 5. Posiada świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm.). 6. Samochód – fabrycznie nowy. Rok produkcji 2020 r.
II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
- Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego. - Zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Załączone pliki |
![]() | SIWZ - Ochotnicza Straż Pożarna w Miłoszowicach - 06.07.2020 r. (SIWZ_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 793.535 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:32:18 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: SIWZ - Ochotnicza Straż Pożarna w Miłoszowicach - 06.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 1 - wzór umowy - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. (Zalacznik_nr_1_wzor_umowy_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 561.746 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:33:03 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 1 - wzór umowy - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 2 - formularz oferty OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. (Zalacznik_nr_2_formularz_oferty_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 713.441 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:33:37 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 2 - formularz oferty OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 3 - oświadczenie warunki udziału - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 662.068 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:34:48 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 3 - oświadczenie warunki udziału - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 4 - oświadczenie podstawy wykluczenia - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 930.202 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:35:29 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 4 - oświadczenie podstawy wykluczenia - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 6 - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. (Zalacznik_nr_6_opis_przedmiotu_zamowienia_2_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 570.783 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:36:43 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 6 - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 5 - oświadczenie grupa kapitałowa - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. (Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_grupa_kapitalowa_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 214.68 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:42:20 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 5 - oświadczenie grupa kapitałowa - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 6a - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. (Zalacznik_nr_6a_opis_przedmiotu_zamowienia_OSP_Miloszowice_06_07_2020.pdf - 595.861 KB) |
Data publikacji: 2020-07-06 15:42:40 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 6a - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - 06.07.2020 r. | |
![]() | Odpowiedź na pytanie do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - przetarg OSP Miłoszowice 08.07.2020 r. (Odpowiedz_na_pytania_przetarg_OSP_Miloszowice_08_07_2020.pdf - 285.813 KB) |
Data publikacji: 2020-07-08 12:47:42 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Odpowiedź na pytanie do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - przetarg OSP Miłoszowice 08.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 6 - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - po zmianach - 08.07.2020 r. (Zalacznik_nr_6_opis_przedmiotu_zamowienia_OSP_Miloszowice_po_zmianach_08_07_2020.pdf - 570.906 KB) |
Data publikacji: 2020-07-08 15:15:01 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 6 - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - po zmianach - 08.07.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 6a - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - po zmianach - 08.07.2020 r. (Zalacznik_nr_6a_opis_przedmiotu_zamowienia_OSP_Miloszowice_po_zmianach_08_07_2020.pdf - 596.801 KB) |
Data publikacji: 2020-07-08 15:15:21 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Załącznik nr 6a - opis przedmiotu zamówienia - OSP Miłoszowice - po zmianach - 08.07.2020 r. | |
![]() | Informacja z otwarcia ofert - OSP Miłoszowice - 15.07.2020 r. (Informacja_z_otwarcia_ofert_przetarg_OSP_Miloszowice_15_07_2020.pdf - 283.629 KB) |
Data publikacji: 2020-07-15 14:53:34 Redaktor: Marcin Surmański | |
Opis: Informacja z otwarcia ofert - OSP Miłoszowice - 15.07.2020 r. |
Opublikował: Marcin Surmański, data publikacji: 2020-07-06 15:37:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu