Zamawiający:
Gmina Bogoria
Adres:
ul. Opatowska 13
28-210 Bogoria
Kontakt:
tel. 015 867-40-86, fax. 015 867-42-81
E-mail:urzad@bogoria.pl
Strona www: www.bip.bogoria.pl
Numer ID: 303
Data publikacji:
2020-10-19 13:30:09
Przedmiot: Gmina Bogoria: „Kredyt długoterminowy w wysokości 2.030.004,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań” OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Treść przetargu:
Znak: IR.271.13.2020
Bogoria, dnia 19.10.2020 r.
Gmina Bogoria, woj. Świętokrzyskie, 28 – 210 Bogoria, ul. Opatowska 13
Tel. (15) 867-40-86; 867-41-72 fax. (15) 867-42-81
http://bip.bogoria.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
UWAGA! ZMIANIA TERMINU SKLADANIA OFERT
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 19/10/2020
Adres strony internetowej (url): www.bip.bogoria.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. "Kredyt długoterminowy w wysokości 2.030.004,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań” 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 30.11.2032 r. 3. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 31.05.2021 r. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2.030.004,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. 6. Spłata kredytu dokonywana będzie w 20 ratach (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), 7. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat i prowizji innych niż oprocentowanie kredytu. 8. Oprocentowanie kredytu WIBOR dla depozytów 1-miesieczny (liczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek). 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 11. Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt - w transzach według potrzeb z zastrzeżeniem pkt 4. 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 13. Umowa nie będzie zawierała obowiązku złożenia przez Skarbnika kontrasygnaty na wekslu in blanco.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. "Kredyt długoterminowy w wysokości 2.030.004,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań” 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 30.11.2032 r. 3. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 30.05.2021 r. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2.030.004,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. 6. Spłata kredytu dokonywana będzie w 20 ratach (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), 7. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat i prowizji innych niż oprocentowanie kredytu. 8. Oprocentowanie kredytu WIBOR dla depozytów 1-miesieczny (liczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek). 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 11. Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt - w transzach według potrzeb z zastrzeżeniem pkt 4. 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 13. Umowa nie będzie zawierała obowiązku złożenia przez Skarbnika kontrasygnaty na wekslu in blanco.
Wójt Gminy Bogoria
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 19/10/2020
Adres strony internetowej (url): www.bip.bogoria.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020/09/22, godzina 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020/10/30, godzina 09:00
Wójt Gminy Bogoria
Ogłoszenie nr 599293-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bogoria.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.bogoria.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.bogoria.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
Urząd Gminy w Bogorii, ul. Opatowska 13, 28 - 210 Bogoria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kredyt długoterminowy w wysokości 2.030.004,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
Numer referencyjny: IR.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. "Kredyt długoterminowy w wysokości 2.030.004,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań” 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 30.11.2032 r. 3. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 31.05.2021 r. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2.030.004,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. 6. Spłata kredytu dokonywana będzie w 20 ratach (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), 7. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat i prowizji innych niż oprocentowanie kredytu. 8. Oprocentowanie kredytu WIBOR dla depozytów 1-miesieczny (liczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek). 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 11. Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt - w transzach według potrzeb z zastrzeżeniem pkt 4. 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 13. Umowa nie będzie zawierała obowiązku złożenia przez Skarbnika kontrasygnaty na wekslu in blanco.
II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2032-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 2357 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę po podobnym charakterze tj. usługę polegającą na udzieleniu kredytu o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa: a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. zezwolenia na wykonanie czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, o których mowa wyżej, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia - zgodnie z opisanym warunkiem w Rozdz. IV pkt 2.1. SIWZ, b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz usług należy sporządzić w oparciu o załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz usług. 6.1. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dostępne oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Wykonawca wskazuje te oświadczenia lub dokumenty, aby Zamawiający mógł pobrać dokumenty samodzielnie. 6.2.W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się, na dokumenty podmiotowe znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Wykonawca wskazuje te oświadczenia lub dokumenty, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 6.3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę, podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający uzna przedstawione dowody za wystarczające, Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90,00 |
Termin uruchomienia kredytu | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zawartej umowy wymagają zgody stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności i podlegają ograniczeniom wynikającym z art 144 PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKi
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Załączone pliki |
![]() | SIWZ kredyt - 19.10.2020 (SIWZ_kredyt_19_10_2020.pdf - 1009.783 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:34:58 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: SIWZ kredyt - 19.10.2020 | |
![]() | Załącznik nr 1 - druk oferty (zal_1_oferta_kredyt_19_10_2020.docx - 23.274 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:37:54 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 1 - druk oferty | |
![]() | Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków (zal_2_oswiadczenie_19_10_2020.docx - 19.261 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:39:04 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków | |
![]() | Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zal_3_oswiadczenie_wykluczenie_19_10_2020.docx - 19.937 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:40:39 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia | |
![]() | Załącznik nr 4 - grupa kapitałowa (zal_4_grupa_kapitalowa_19_10_2020.docx - 18.326 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:41:37 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 4 - grupa kapitałowa | |
![]() | Załącznik nr 5 - wzór umowy (zal_5_wzor_umowy.pdf - 405.621 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:42:11 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 5 - wzór umowy | |
![]() | Załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w SIWZ (zal_6_oswiadczenie_wykluczenie_19_10_2020.docx - 17.305 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:43:43 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w SIWZ | |
![]() | Załącznik nr 7 - harmonogram spłaty kredytu (zal_7_harmonogram_splaty_kredytu_19_10_2020.docx - 16.256 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:44:37 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 7 - harmonogram spłaty kredytu | |
![]() | Załącznik nr 8 - oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów (zal_8_oswiadczenie_zasoby_19_10_2020.docx - 17.137 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:45:32 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 8 - oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów | |
![]() | Załącznik nr 9 - wykaz usług (zal_9_wykaz_uslug_19_10_2020.docx - 18.076 KB) |
Data publikacji: 2020-10-19 13:46:05 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 9 - wykaz usług | |
![]() | SIWZ jednolity tekst po zmianie - 23.10.2020 r. (SIWZ_po_zmianie_23_10_2020.pdf - 1009.78 KB) |
Data publikacji: 2020-10-23 13:12:40 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: SIWZ jednolity tekst po zmianie - 23.10.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 1 - formularz oferty po zmianie - 23.10.2020 r. (zal_1_oferta_po_zmianach_23_10_2020.docx - 23.343 KB) |
Data publikacji: 2020-10-23 13:13:32 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 1 - formularz oferty po zmianie - 23.10.2020 r. | |
![]() | Załącznik nr 5 - wzór umowy po zmianie - 23.10.2020 r. (zal_5_wzor_umowy_po_zmianie_23_10_2020.pdf - 406.985 KB) |
Data publikacji: 2020-10-23 13:14:11 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 5 - wzór umowy po zmianie - 23.10.2020 r. | |
![]() | Zmiana SIWZ - 23.10.2020 r. (zmiana_SIWZ_23_10_2020.pdf - 809.312 KB) |
Data publikacji: 2020-10-23 13:14:37 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Zmiana SIWZ - 23.10.2020 r. | |
![]() | Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg kredyt - 23.10.2020 r. (odpowiedzi_przetarg_kredyt_23_10_2020.pdf - 381.645 KB) |
Data publikacji: 2020-10-23 13:15:14 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg kredyt - 23.10.2020 r. | |
![]() | Zaświadczenie o wyborze Wójta - Marcin Adamczyk (zaswiadczenie_o_wyborze_wojta.pdf - 371.731 KB) |
Data publikacji: 2020-10-26 11:59:39 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Zaświadczenie o wyborze Wójta - Marcin Adamczyk | |
![]() | Załącznik nr 5 - wzór umowy po zmianach - 26.10.2020 r. (zal_nr_5_wzor_umowy_po_zmianie_26_10_2020.pdf - 407.319 KB) |
Data publikacji: 2020-10-26 14:20:01 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Załącznik nr 5 - wzór umowy po zmianach - 26.10.2020 r. | |
![]() | Zmiana treści SIWZ - 26.10.2020 r. (zmiana _tresci_SIWZ_26_10_2020.pdf - 804.055 KB) |
Data publikacji: 2020-10-26 14:20:54 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Zmiana treści SIWZ - 26.10.2020 r. | |
![]() | Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg kredyt - 27.10.2020 r. (odpowiedzi_przetarg_kredyt_27_10_2020.pdf - 338.671 KB) |
Data publikacji: 2020-10-27 15:14:30 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Odpowiedzi na pytania oferentów - przetarg kredyt - 27.10.2020 r. | |
![]() | Informacja z otwarcia ofert - przetarg kredyt - 30.10.2020 (informacja_z_otwarcia_przetarg_kredyt_30_10_2020.pdf - 82.715 KB) |
Data publikacji: 2020-10-30 11:02:33 Redaktor: Mateusz Zybała | |
Opis: Informacja z otwarcia ofert - przetarg kredyt - 30.10.2020 |
Opublikował: Mateusz Zybała, data publikacji: 2020-10-19 13:46:25
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu